Så här kommer det väl se ut...

Go´kväll!
 
Vilken storm vi har, men vem bryr sig, här hos mig svävar jag på små rosa moln och bryr mig inte.
Jag är så nöjd med mig själv så jag nästan spricker,
Ja, det där nygjorda fodret har verkligen gjort susen TROTS att jag fått jobba så långa timmar i två dagar men fan vad det var värt det.
Sååååååååå värt det.
 
Fick skjuts till jobbet när jag var klar för det spöregnade och blåste som satan och nu är jag hemma igen.
Sambon hämtade mig och jag var bara tvungen att gå in på Ica och köpa fredagsgodis, ja det var jag fan-i-mig värd.
Skall spisas till finalen i Idol och sedan kommer det väl se ut så här...
 
 
Imorgon skulle vi pusta fönster, ser väl ganska mörkt ut just nu men GUD vad vi måste få det gjort.
Jag vill inte ha flugskitar på fönstrarna till jul, då får ingen komma hit.
 
Nu skall jag se på tv, vi ses imorgon igen, då blir det förutom fönsterpusning pyssel med att göra halsband, längtar till att pyssla med annat.
När vi åker till Stockholm har var virkning att ägna mig åt.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0