Armband med silverringar...

Idag har jag så ÄNTLIGEN lämnat huset!
 
Tack vare Syster-Yster som hörde av sig så blev det en lunch och vi gick och spisade spenatsoppa med ägghalvor och surdegsbröd på Fiket.
Efter det gick vi på "Garag1" och jag fyndade silverringar till smyckestillverking, vidare tog jag en extra liten sväng för att få lite luft runt stan och avslutade på Ringmurens Hemslöjd där jag köpte lädersnöre.
Allt medans jag lyssnade på Stephen King.
 
Väl hemma blev det så ÄNTLIGEN lite pyssel...
 
 
 ... och jag hade den här förlagan/inspirationsbilden som jag hittat på nätet...
 
 
... och i min version blev det...
 
 
 
 
... såhär!
 
Dock blev det lite för långt till mig, men innan jag kortade av det fick sambon modella lite...
 
 
 ... fast nu är det dock avkortat och sitter på rätt bärare!
 
Sambon gillade för övrigt armbandet och ville nog ha ett likadant men i tjockare läderrem, och det kan jag väl svänga ihop åt honom någon dag.
 
Det var min dag det, nu skall vi äta och sedan se "På spåret", vi ses imorgon igen.
Bra dag idag för övrigt, JÄTTEBRA dag, på måndag tar jag tag i mitt liv igen...
Det börjar väl bli dags för det liksom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0