Då har man handlat lite då...

Om det var kallt idag...?
Jo, fy tusan, jag trodde jag skulle dö!
Det blåste ju igenom märg och ben när jag gick hem och jag var som en ispinne när jag kom innanför dörren.
 
Och vet ni vad jag fick idag då...?
Jo, först fick jag svar från mammografin och den såg bra ut TACK & LOV!
Inga knölar, inga konstigheter, då kan man andas ut ett år till då tills man skall "klämma in dom" igen.
 
Jag fick även brev från HM och det senaste året har jag handlat för en så liten summa så jag MÅSTE BETALA om jag skall ha kvar mitt HM-kort.
Jag fick en räkning på 60 kr och jag tänkte:
Dock inte.
 
Eftersom jag enbart handlar till sonen på HM och nästan inte till mig själv (jag köpt tre baslinnen till mig själv på ett helt år) och resten av dom 1870 kr som jag slösat har varit till sonen.

Jag behöver inget bonuskort på HM mera, jag är ju min egen BONUS-sömmerska och jag har sååååå mycket fina mönster och tyger så jag har noll behov av någon klädeskedja alls.
Det blir såååååå mycket billigare.
 
Vi ses imorgon igen, då hoppas vi på lite positiva saker...
Håll tummarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0