Delmål ett...

Grått ute och grått inne...
Vädret verkar spegla mitt humör.
 
Känner rent spontant att det var HIMLA BRA att jag helrenoverade hunden igår nu när det regnar och är urdåligt väder idag.
Jag kanske skulle ha väntat till efter hundpromenaden idag?
Å andra sidan...
Milou är rätt tunn efter sin dietkost så hon får nog stanna hemma idag.
 
Positivt idag är att jag trodde jag skulle ha ont när jag vaknade imorse men det har jag inte.
Jag höll ju igång nacken mer än lovligt igår, första gången på två veckor, men det gick bra och känner inget idag.
Dock...
Humöret är inte direkt på topp idag heller så det gäller väl att hålla sig sysselsatt.
 
Jag skall bort ikväll men jag har verkligen ingen lust.
Nu är det ju då INTE så att jag inte vill gå bort på själva festen utan snarare att jag bara känner mig så himla off efter veckan som gått att jag bara inte vill vara social.
Jag har "Noll-Madde-charm" på lager utan vill bara vara hemma och göra... ingenting.
 
So not me.
 
Just nu skall jag i alla fall borsta tänderna och ta mig till affären för att handla lunch och middag till sonen, delmål ett på dagschemat.
Sen frisk luft och sen systuga.
Vi ses senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0