Det blir bra igen...

God morgon!
 
Det var svårt att somna igår.
Dels pga nacken och dels pga jag började få känningar i halsen.
Vaknade idag och halsen har inte blommat ut i samma som sonen har ännu, han har såklart fortfarande feber, ont i halsen och hosta.
Bara att be till gud att vi andra två inte åker på något!
 
Hunden fick sin första mat på ett dygn.
Detta är något "man" följer med spänning... typ.
Hon åt som en utsvulten varg, förståligt, fortsättning följer.
 
Så fyller sambon år idag!!!
 
Men...
Jag tycker synd om honom.
Inga presenter, inget bakat, bara två (eller tre) sjuklingar som inte åstakommt något i firarväg.
Jag får försöka baka lite kladdkakemuffins senare och så får vi fira med presenter och middag lite senare i veckan när jag inte brinner upp i nacken och sonen inte har feber.
 
Hipp Hipp Hurra för sambon idag...
Hurra, hurra, hurra.
 
Vädret är strålande idag igen.
Idag blir det dock ingen långpromenad, det blev nog lite för mycket igår med tanke på omständighterena men det fick det väl vara värt.
Idag håller jag mig lugn.
Så gott det går.
 
Jag har i alla fall precis öppnat balkongdörrarna och vädrar in lite vårluft, det luktar friskt och är inte allt för kyligt.
Vårfåglarna kvittrar.
Det blir bra igen... det blir vår igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0