Det trodde jag inte...

Har krypit ner i sängen och är helt slut efter dagen MEN jag är grymt nöjd!
 
Jag har kunnat hålla på hela dagen utan att få värk.
Jag har som jag redan skrivit gått hundpromenad, hushållsfixat, sytt och virkat ända fram till klockan 20 och jag är såååå glad.
 
Det trodde jag INTE för 2½ vecka sedan, då kunde jag knappt röra mig och då trodde jag det var kört för gott med den här nackjäveln, men...
Det var det inte.
 
Nu är jag back in business i livet igen PÅ RIKTIGT, allt är som vanligt.
Humöret stiger och jag känner mig inte handikappd längre, jätteskönt.
Milou imorse...
 
 
... och nu ligger vi här igen.
 
Det skall bli gott och sova, det skall bli kul att gå på möte nästa torsdag, full fart framåt igen.
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0