Dunka huvudet i väggen...

Det är konstigt men...
Sätt mig i syrummet och ALLA mina sorger försvinner!
 
Imorse satt jag här och tyckte livet var trist och VÄRRE BLEV det.
När jag satte mig vid Baby Locken ville inte den automatiska trädmataren i maskinen mata i träden i det ena hålet.
 
Jag trodde jag skulle få spader och ville dunka mitt huvud i väggen.
 
Efter en timmes försiktig rengöring och pyssel med maskinen fick jag tillslut igenom tråden i hålet och sedan var det bara att trä dom andra tre också och VIPS...
Så var jag igång!
 
 
 ... och höll väl på några timmar tills jag stängde butiken för dagen för en stund sedan.
 
 
Och har jag tänkt på tråkigheter på hela tiden?
Nope.
Känner jag mig deppig?
Inte ett dugg, h
umöret steg utav bara tusan, detta är ändå bästa terapin mot allt trist.
 
Nu skall tanten så hoppa i duschen och fräscha till sig, har man bott i arbetsrummet hela dagen så kan det nog behövas.
Jag känner mig mer på humör för att umgås med folk ikväll så:
Case closed.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0