En typ av afrikansk dam...

Jag har upptäckt att jag har en muskelknuta i nacken.

Den muskelknutan ÄR FRUKTANSVÄRD och jag upptäckte idag att den såklart förvärrar hela skiten i nacken.
Sonen har försökt massera och trycka på den jävligt ömma punkten och har triggat igång en värk som inte är av guds nåde, men den måste bort för just nu är det svårt att veta vad som är vad i nacken.
 
Hur fan får man en muskelknuta överhuvudtaget?
Jag får googla tror jag bestämt.
Ja, den måste bort, då tror jag det andra sjunker bort rätt fort.
 
Det var skönt att gå ut och gå i alla fall och det hjälpte muskelknutan att hålla igång.
Jag och vovven gick till körrgårn och tillbaka.

Efter dusch och lite fix gick strömmen.
?????
Jag plockade fram pennor och papper, har sett en tavla som jag gillar OCH VILL HA SJÄLV.
 
Kanske inte alla som tycker att det är ok att man snor andras idéer men det gör jag.
Ja, ibland i alla fall.
Det är sjyst tycker jag om man faktiskt säger att man snott idén lite men skapat utefter sitt eget huvud.

Jag tror dom flesta är lite som Ikea och snor lite hit och dit och ser jag något jag inte har råd med eller kan göra själv, självklart gör jag det då.

Allt det av jag målat och har uppe på mina väggar har jag såklart skapat själv, men ibland ser man saker som man vill ha och då ritar jag bara av.

Samma med smycket, armbandet jag gjorde igår, FAST jag gjorde ju min egen version.
Dock har jag hitentills gjort alla mina smycken efter eget huvud och egna färger (dom grejerna har ju inte varit så komplicerade direkt) men igår blev det ett litet eget undantag.
 
Idag började jag i alla fall på denna...
 
 
 
 
 
... "typ av afrikansk dam".
 
Det jag snott är själva ansiktet och resten är bara framspånat från orginalet och även det jag fyller "dom tomma fälten" med är framspånat.
Jag gillar henne, hon kommer nog åka upp på väggen när jag är klar
med´na.
 
Hon och Stephen King fick i alla fall eftermiddagen att gå lite fortare.
 
Sonen är ju fortfarande kvar och idag är han feberfri.
Vi skall se Mello och mysa.
Jag å sonen liksom.
 Vi ses lite senare ikväll, tjing så länge.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0