Först så går det upp och sen...

Så här ser väl livet ut för dom allra flesta gissar jag...?
 
Först så går det upp och sen så går det ner, sen så går det upp och sen så går det ner, å så går det upp och sen så går det neeeeeeer...
Sen så går det upp och sen så går det ner!!!!
 
Förhoppningsvis så går det väl upp igen sen då?
Eller?
 
 
Fick ett mindre utbrott i örat på Syster J under ett samtal om böcker förut.
Nu handlade inte uttbrottet om böcker utan att jag "kollar en sak" medans vi pratar på mobilen, eller vi hade väl precis bytt ämne och jag kollar och blir såååååååååå arg.
Ja, så arg, b
esviken och ett och annat ljus går upp i skallen på mig,
 
Tyvärr kan jag inte skriva VAD det gäller för detta är ju ett offentlig forum och jag kan inte skriva om allt men jädrars...
Besvikelsen satte sig i halsen.
Dock min vana trogen, jag tog tag i saken and did my business, det kommer inte bli "önskat POSITIVT resultat" det vet jag redan, men ingen skall kunna säga att jag inte gjort vad jag skulle i alla fall.
 
Ja, det var min kväll det.
Mindre bra.
 
Och som inte det var nog så...
 
... var färgen på tråden jag hade hemma till den gröna fleecekoftan helt fel, lite mer åt det brunare hållet än det gröna.
 
Detta är det bästa hitentills men jag får nog beställa ny tråd imorgon när jag ändå skall skicka efter tyger.
MEN...
Då blir denna koftan försenad ytterligare en vecka!

Jag har bara inte flyt just nu alltså, nej, inte någonstans!!!
Nu skall jag sova, imorgon är en nyar dag och den gär säkert åt helvete den också!
Positiva Madde har talat.
 
See ya.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0