Here we go again...

God morgon!
 
Vaknar till 17 grader i huset... here we go again.
Ja, det är kallt och "någon" tror att det är 25 grader ute.
 
Har så legat på min JUST NU "onda" sida... here we go again.
Det var väl dumt.
Ja, jättedumt.
Idag blir det Chifen på morgonkvisten, om en stund, det var ju ny vecka och business as usual.
 
Jag var ute och hämtade tidningen förut och det verkar vara lika kallt som igår.
Det blir MASSOR, massor, massor med kläder på tanten idag och TYVÄRR har mina överdragsbyxor gått sönder så jag får dra på mig ett par benvärmare som räddning nertill av benen men det är inte optimalt.
Men...
Bättre än ingenting.
 
Dags för dusch, vidare rapport om dagen kommer i eftermiddag OM jag inte frusit ihjäl på hemvägen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0