Inget mer sittande för fan...

God morgon!
 
Uppe med tuppen och hämtade Milou på toa.
Magen har skött sig... eller snarare INTE då, vilket är BRA just i detta fallet.
 
Ingen diarré, hon får följa med på promenad om en stund, det blir fortsatt ris och fiskbullar på menyn för vovven och matte är glad!
 
Så satt vi ju och satt "På spåret" igår.
Det gick bra för mig vad gällde kunskaperna igår, mitt årsbästa den här säsongen faktiskt OCH...
Det är två favoritlag i final vad mig anbelangar:
Filip & Fredrik VS Jesper & Elisabeth nästa vecka.
 
Det kommer bli sååååååå bra och sååååå roligt gissar både jag och sambon.
Jag misstänker att Filip & Fredrik vinner...
Men man kan ju aldrig så noga veta, men igår var det kul i alla fall OCH spännande.
 
När vi kom in i "Skavlan" gav min nacke upp i alla fall.
"INGET MER SITTANDE FÖR FAN" formligen skrek nacken åt mig.
Jag fick ställa mig upp och försöka gå fram och tillbaka framför tv´n, då blev det lite bättre.
Nej, nu har jag suttit för mycket och vilat upp nackfan så nu måste den ha rörelse, den saken var klar, nu mår den inte bra av sittande.
 
Nej...
Den är ju inte van med att jag sitter så speciellt mycket, men det är ju svårt när man måste vila trasiga nacknerver också.
Dock verkar den må sämre av sittande nu, må bättre av rörelse igen samt att ligga i annat fall.
Men, idag blir det långpromenad och hoppas på mycket syre till musklerna och blodomloppet, vi skall straxt bege oss ut i naturen med Stephen i öronen.

Alltså den där Stephen King romanen är en jäkla tegelsten, måtte jag hinna lyssna ut den innan mitt gratisabonnemang på Storytel går ut.

Sen vill jag pyssla med något...
Vet inte vad ännu bara.
Det blir väl något.
 
Dags och dra, vi ses senare. ha en bra GRÅKALL lördag y´all!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0