Jag sparade...

Hejhopp!
 
 
 
Bilderna är från hundpromenaden igår när det gick att gå vid havet, det var blåsigt men ljuvilgt ute och jag och Milou satt i lä på en bänk i solen och njöt av värmen när vi kom till Almedalen.
 
 
 
När jag gick hem imorse så fick jag gå hem med cykeln och fick gå dubbelvikt nästintill, jag var väldigt tacksam att jag hade en fleece på mig under vinterjackan för benen kände jag knappt när jag kom hem.
När jag passerade Säveskolan höll jag nästan på att blåsa omkull, det var så himla stark vind så det var inte klokt,

Alltså jag var gåendes fortfarande. men vinden tog tag så jag nästan trycktes in i ett staket, jag kände mig som en fyllekärring som vinglade runt med en cykel full med packning.
 
Nya fyndade mönster dök upp i fredags...
 
 
... som jag verkligen fyndade.
 
Jag sparade ca 140 kr jämfört med ordinare pris, det var nästan ett av mönstren gratis 
Av någon anledning så har jag gått mer och mer mot 50-tals klänningar till viss del, alltså som finklänningar.
Kjolen gillade jag för den hade fickor på sidorna, dock vill jag ha den hel framtill och inte delad om jag skulle göra den till mig själv.

I
nspirationsbilder från nätet...
 
 
 
 
 

Nu skall jag vila lite här, vi ses lite senare.
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0