Kanske eller kanske inte...?

Och på Facebook fick jag för någon timme sedan...
 
"Madeleine, nu är Keno-killen igång igen...fel fel fel byxor"
... och en bild på....
 
 
... denna "lilla GODING" igen.
 
Jojo, nu börjar folk skicka mig bilder på Kenokillens PTV.
I tajta byxor.
Hm, vart är stylisten på Keno?
 
En annan vän skrev:
"Ser väl alla att han snott en Kenoboll, han har Kung Keno i brallan. Enkelt som så..."
 
Jomen precis va.
 
Sen har jag NOG valt detta utförande till babyfilten ändå... tror jag...
 
 
Synd nog så blir hålen så stora ju större garn man har, det (mönstret) blir finare i smalare garn.
Hm, jag funderar om jag KANSKE istället skall göra ett sådant här mönster istället...
 
 
Jag gör ett litet prov imorgon så får jag se vad jag tycker då.
 
Nu börjar snart "Grey´s", vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0