Tänk att sitta i den där bilen...

God morgon!
 
 
Det var sol en liten stund idag i alla fall...
Sen försvann den lika fort som den dök upp.
 
Jag har vaknat tidigt idag och känner mig utvilad, tack och lov för det.
Då är det business as usual då.
 
Har ni sett bilderna nu på morgonen där ett plan kraschar mitt i stan, mot en bro och ner i en flod i Taiwan?
 
 
 
 
Tänk att sitta i den där bilen som är precis under planet.
Tänk att sitta i den där bilen som filmar planet.
Om båda dom chafförerna både kissar, bajsar på sig samt får en hjärtattack så har jag FULL förståelse för det!
 
Tänk att sitta i det där planet.
Tänk att bron höll.
Såna här bilder ger mig ångest.
 
Såna där bilder får mig att börja titta upp mot himlen och undra när det skall ramla ner ett plan i skallen på mig.
Det kan ju hända, man vet ju inte hur många plan som är där uppe ovanför molnen, kanske en långflygning från USA till Ryssland och så VIPS...
Så får planet motorhaveri och...
Rys.
 
Nu skall jag och Milou ut och gå och jag hoppas inget plan dimper ner i skallen på mig.
Huvva.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0