Att bli utstrirrad...

God morgon!
 
Här har jag två ivriga små kamrater som undrar:
NÄR ska vi gå ut och gå latmask?
 
Jag har bestämt:
Klockan 10.
 
Vi har liksom ingen brådska idag, inget som jag måste hem till annat än myspysselsömnad så jag tar mysmorgon framför Tv4-morgon, SEN ska vi trampa iväg,
Sambon och sonen sover så jag passar på att njuta lite av ensamheten, fast...
Jag är som sagt utstirrad.
 
Kvällen igår var rena rama pensionärskvällen, jag i en soffa med en cave på sin plats till vänster och en pudel till höger, gubben i sin soffa och på tv´n såg vi "På spåret" (jättebra) som vi satt och småfnissade till och på det "Skavlan" (urdåligt, han känns väldigt krystad) och sedan såg vi en film.
Alltså jag vet inte riktigt varför det kändes pensionärs-kväll...
Men jag gissar att det var programvalen!
 
Dags att klä på sig och ge vovvarna vad dom vill ha:
PROMENAD!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0