Det blir nog inga problem...

HEJ...
Och så lägger jag upp ett vanligt inlägg också såklart, om vad jag gjort idag.
 
Jag och Klokboken gick ut och gick på en trevlig och uttömmande långpromenad.
Punkt liksom.
Sen soffan och virkning, superskönt.

Jag gjoprde lax, kokt potatis, sallad och kall sås till mig och sonen till kvällsmat och det kändes så himla fräscht tyckte både jag och sonen efter all julmat respektive festmat och ALLT GODIS man tryckt i sig i jul och nyår.

Sonen sa att så här "mycket skit som jag ätit den här månaden det har jag aldrig ätit i hela mitt liv".
(Nej, det får vi ju hoppas tänkte VÄN AV ORDNING aka modern)

Nej, sa jag, nu blir det svångremmen på snask och godis igen, snart är det BEACH 2015 och då ska vi väl komma i bikini respektive badshorts.

Sonen:
Du, det blir nog inga problem för någon av oss!

Nänä, det återstår väl att se.
 
Har en tvätt jag borde hänga som ligger och möglar i tvättmaskinen sedan några timmar tillbaka, men ORKA liksom.
Dock är jag ju själv hemma nu och en tvätt hänger sig ju inte själv, men ORKA var det ju.
Snart så, snart.
 
 
Vi ses imorgon igen, då blir det systuga i alla fall för det längtar jag faktiskt efter!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0