En PTV på Keno...

Höll på med kvällspyssel i mörkblått framför tv´n när jag väntade på nyheterna och Keno först skulle lidas igenom i rutan först.

 
Helt plötsligt stelnar jag till, WTF???

En PTV så här på Trettondagsafton klockan 18.54 dyker upp i synfältet!
(PTH om man tänker som bilden är och inte spegelvänd bild)

 
 
Naj, naj, naj, huvva lille vän, tänker Tant Madde, det där var INTE snyggt, katastrof i bild!

Inte bra med såna där byxor som är så tajta så man ser snorren ligga som en liten (eller vanlig) korv "väldigt ytligt" på bästa sändningstid.
Inte sexigt, väldigt osexigt om ni frågar mig.
Inte bra ALLS!

Kunde inte motstå att ta en bild när korven dök upp i rutan en sista gång och det enda jag vill tillägga ytterligare i detta ämnet är:
Hade HUGH JACKMAN dykt upp och kört PTV på Keno-dragningen då hade det varit helt okej och jag hade inte protesterat (eller sambon SÅKLART, nej INTE sambon förresten honom vill jag ha för mig själv) men inte Mr. Beigebyxa. 
 
Ja..nä...
Från en snopp till att jag är trött.
Jag är trött.
Jättetrött.
Sömnbristen är såååååååå påtaglig att jag nästan döööööör och jag är lika kräkfärdig (om inte mer) som imorse.

Har plågat mig igenom dagen med vissa undantag där jag faktiskt hållit näsan över vattenytan som när jag träffade en av mina bästisar på fika efter lunch.
Det fick mig att hålla mig vaken och ha trevligt, hade jag varit hemma hade jag aldrig fixat att hålla mig vaken.

För övrigt hittade jag och köpte denna på Garag1 innan fikat...
 


 ... som jag tyckte passade mig ypperligt bra.
 
Jag hittade även denna som jag funderar på att köpa till mig själv från sonen i julklapp...
 
 
Ja och hur går nu det ihop då tänker kanske ni, julafton har ju varit och du fick INTE en sådan där skylt av din son.

Nej, men jag fick ett PRESENTKORT på Garag1 och går jag då och köper den där skylten för det presentkortet från sonen, då har jag ju faktiskt indirekt fått den där skylten av sonen.
Självklart skulle han naturligtvis inte hålla med om den där texten för jag är väl nog bland det ocoolaste som går i ett par skor i hans ögon, men ändå...
Tänk att sonen köpte (kommer att köpa) den där till mig i julklapp!?
Det var välan ändå för himla fint!
 
Tack för ordet från en som såg en snopp (eller strumpa i kalsongen?)... till vänster... eh, nu skall jag gå och sova.
Imorgon är en annan dag!
 
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0