En stilikon....

Ser på "Breakfast at Tiffanys" och när jag ser Audrey Hepburn röka så är det ju till och med så att jag som HATAR rök och rökning av alla former blir sugen på en cigarett i långt munstycke.
 
Audrey får det att se sååååå elegant och flärdigt ut...
 
 
 
Jag tycker nog allt att Audrey är en lite bortglömd ikon och har man haft ett namn som "Mrs Holly Golightly" i en film, då är bara DET star quality extra de LUX.
 
 
 
I dessa "Sy-finklännings-dagar", det är ju inte undra på att man vill göra något som gör att man känner sig LITE mer Mrs. GOLIGHTLY!
 
Nu lämnar jag er med en fin bild på den rådjursögda och så skall jag drömma om stil och flärd och kommande klänningar.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0