#

Go´kväll!
 
Vilken dag det blev, det blev fullt spett från morgon till kväll minus en liten fikapaus hos Lilla Sunshines mor, men annars...
Full rulle.
 
Jag hann inte klart sambons tröja, det var ju egentligen bara halsen kvar, men eftersom jag hade mycket annat att göra när jag kom hem, så hann jag bara nåla fast den runt kragen  samt sy fel, end of tröjstory för idag.
 
Fick för övrigt lite spellust efter kvällsmaten när Lilla Sunshine var här en liten stund så jag plockade fram den gamla fina klassikern LUSEN...
 
 
... och fick med sambon på speltåget.
 
Jag är sååååå himla trött, men jag har bestämt mig för två saker idag i alla fall efter att ha läst MIN BIBEL från SoS från pärm till pärm några gånger nu ikväll och listan börjar med:
 
1. Lång puffbyxa.
 
 
2. Kofta
 
 
Listan fortsätter när bilder på alla tygerna kommer på nätet.
 
#kandetblisommarsnart
#coolsmak
#jobbpunktnutack
#läsmellanraderna
#jajemän!
 
 
#snark
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0