Jädrars...

Ja hörrni...
Jag kan inte skriva något här ännu, men jag kan säga så här mycket i alla fall att idag firar jag!
 
Jag firar så pass att jag köpte mig...
 
 
... ett litet hattmönster och ett skärblad till min rullkniv.

Jag vet inte om det är åldern som gjorde att jag helt plötsligt kände:
"JA, ett hattmönster som kan matchas med en finklänning som gör att man känner sig lite kunglig om man går på en fancy fest" det vill jag ha!!!

Eller om någon annan vill ha, någon som skall ha en klänning, gå på bröllop eller kanske gifta sig?
Kul att ha hemma och i alla fall testa på om man kan göra en hatt.
Några är ju "diademshattar/prydnad" så det skall ju inte vara så svårt att få till om man känner för det.

Ja, så det kommer väl bli jag, Vickan, Madde och Sofia som kommer försöka överglänsa drottning Silvia i fortsättningen på dom fina kalasen på slottet.
Madde snart 44 har börjat gillar hattar, herregud, VART ska detta sluta!?
(På en fin fest kanske?)

 
Så har det hänt något "roligt" (eller INTE) att när allt det ännu hemliga börjar falla på plats, vad händer då?
Jo, då börjar rosacean blomma.
Även om saker och ting innebär positiv stress, så har jag noll motstånd mot stress nuförtiden.
Det är precis som om när kroppen slappnar av efter det som vart intensivt, BOOM, då blommar min ansiktskompis ut.
 
Jag håller ut, än så länge är dom bara två plus lite knottror samt "öm hud", så vi får väl se om jag lyckas få mig själv i balans och sedan om det lägger sig.
Om inte...
Ja, då har man bara en kur tabletter att se framemot... å det har jag ingen lust med nu när den förra kuren gått ur kroppen.
JÄDRARS!!!
 
Okej, dags för annat, vi ses senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0