Jag är väl sist i hela världen...

Hej igen!
 
Tid har spenderats i syrummet och jag har testat sömmar och vad som ser snyggt ut.
Kan inte fota idag för det syns inte i detta ljuset, men imorgon så går det nog om det blir ljust nog.
 
Sen har jag äntligten skaffat mig en "sak"...
SWISH!
Är jag sist i hela världen med att inte ha Swish möjligtvis, ja, jag vet inte men vi har faktiskt försökt installera Swish i min telefon förut, en gång har jag försökt själv och en gång med hjälp av sambon och vi fick inte till det pga mitt bankID.
 
Idag...
Gick det dock!

Jippie som fan, GUD så smidigt det kommer bli nu när man tex skall köpa eller sälja av mönster som man vill ha respektive inte ha.
ALLA har Swish på den där jäkla mönstersidan jag är med i på FB och det är detsamma på Tradera.
Nu köpte jag ett mönster direkt (alltså jag köpte det egentligen igår) men betalade idag och det tog ju TVÅ SEKUNDER så var det klart.
Ja, det är värt att dans-fira litegranna.
 
Vad händer nu då?
Ja, jag vet inte riktigt, jag ska börja med att lusläsa senaste "Allt om Handarbete"...
 

... där jag tyckte den här lilla dressen var söt...
 
 
 ... och den här koftan påminner ju om Stoff & Stil-koftan jag gör...
 
 
... fast inte riktigt lika snygg dock, denna är ju mycket enklare.
 
Och just det ja...
Jag måste komma ihåg att jag får inte göra NÅGOT ANNAT än det jag KAN ENLIGT EGEN UTSAGO sy till sonen, det var ju så mycket snack och liten verkstad på mig angående det enligt honom!

Vi ses imorgon igen, tjingeling.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0