Jaha, så det var gott i alla fall...?

Go´kväll!
 
Har väntat på datorn i flera timmar (sambon har varit iväg hos någon skolkompis och pluggat och hade datorn med sig), slutade sy vid 19-30-tiden och efter Rapport har det bara varit skit på tv.
Ända fram till nu då, jag ser Woody Allens "Fruar och äkta män" men jag skall snart gå och lägga mig, eller jag ligger ju redan men jag menar att sova.
 
Har fått sypyssla i snigeltakt idag pga värken, men va fan, det gick framåt i alla fall och jag blev nästan klar, jag har bara muddarna kvar nertill och det får jag ta imorgon om jag hinner.

Jag hade gjort chilli con carne till middag som stått och gonat till sig i smakerna sedan i förmiddags.
Sonen gnällde och var INTE så jäkla sugen på ccc alls och det gjorde han verkligen klart för mig.
När vi satte oss vid matbordet så tog han väl två matskedar och två potatisar samt lite sallad.
Efter första tuggan såg han inte lika sur ut som innan över hans mors middagsval och VIPS hade han sedan fyllt på fatet till bredden och tog påbackning inte mindre än TRE gånger.

Jaha...
Och chillin var god eller?
Ja, tydligen!
 
Lite senare var vi så himla godissugna så vi gick och köpte oss...
 
 
... kexchoklad och riesen.
 
Sonen bevakade mig som en hök när jag skulle knäppa den här bilden och trodde att jag kasta mig över hans kexchoklad och äta upp den. 
Eh...nej tack, det var ju ändå jag som hade det godaste godiset, kexchoklad göre sig icke besvär om man inte har något annat hemma och är jävligt desperat.
 
Dags att sova och vi ses imorgon igen, sov gott...
 
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0