Lila stjärnmössa...

God kväll!
 
Idag har det varit fullt spett hela dagen, från morgon till kväll.
Uppe med tuppen, hann sy lite och sedan skära till en barnmössa och sen kom en av mina vänner och vi fixade en CV till henne.

Sedan sydde jag denna lila mössa med stjärnor...
 


... till en 3-åring!

Snabbesök av "Lill-töisen" som skulle ha sin gamla barnsäng tillbaka, hon var här och hämtade den idag, på det matlagning och ja...
Det ser ju inte ut som jag gjort så mycket då på pappret kanske MEN...
Det har jag, jag är helt slut.


Jag skall bänka mig framför tv´n, nyhetstimmen, och se den senaste händelseutveckligen i Frankrike.
Det är ju helt sinnessjukt, vad händer i världen och vad gör vi åt det...?
Återkommer lite senare.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0