Man kan lika gärna hoppa ut för ett stup...

God förmiddag!
 
Här jag jag haft fullt upp och suttit i telefonen och pratat med Arbetsförmedlingen, A-kassa, Gotlands Kommun (eller vad det nu heter nuförtiden?) samt varit inne på datorn och kollat upp grejer och dessutom ringt en snabbis till bästisen och bara gnällt av mig.
 
Kontentan jag kom fram till är att man kan lika bra hoppa ut för ett stup!
TYP.
Hon höll med, för egen del också och inte bara för min.
Hörrni, man kommer från en tid när "ALLT VAR MÖJLIGT" och man kunde få jobb vart som helst...
Nu kan man inte det.
Och så har "man" en whiplash också.
Stånga huvudet blodigt mot en vägg skulle jag vilja sammanfatta hela förmiddagens telefonjobb idag.
 
DOCK, nu har jag tagit reda på en massa saker inför ett möte jag har på tisdag.
Inget jag kan skriva om här men jag ska inte till AF i alla fall så mycket kan jag berätta.
Fortsättning följer.

Och tro det eller ej, jag har dessutom hunnit dammsuga och fixa hemmet.
Nu skall jag ringa ett samtal till sen ut och gå med Milou, jag tycker jag är VÄRD det nu.
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0