När man får oväntad och oönskad hjälp...

Hejhopp!

Det har tagit tid att komma in här idag för det har helt enkelt inte gått att skriva, det har typ varot "lite vajsing" på Blogg.se!
 
Bild från hundpromenaden på strandpromenaden idag...
 
 
 
Så fick jag för mig att börja pula lite med babykläder till nyfödda och började med mönstren och mitt i jobbet fick jag OÖNSKAD hjälp:
 
 
Medans jag jobbade med mönstret uppe på bordet så hoppade Leo ut och skuttade runt på mönstret som låg på golvet.
 
Bara det att eftersom pappret var så prassligt och lockade biter han tag mitt i en mönsterdel och RITCH och sliter upp ett hål-
Ja, för så gör man ju i buren med tidningarna i botten av buren så varför inte göra samma på mattes mönsterpapper!?

Ja...
Varför inte?
 
Alltså IBLAND undrar man varför man har djur överhuvudtaget, inte ofta men ibland.
Fram med tjep och lappa och laga, slutet gott allting gott och kaninen är utlagd på Blocket till försäljning.
NEJ det är han inte, men det var nära att någon fick paketpris på både honom och Milou för bara en timme senare kräktes hunden på golvet i sovrummet.
SUPER, man blir så glad på dom små liven.
 
Sov gott, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0