Nu går det utför... på ett bra sätt!

Så var det 2015.
Svindlande.
2015 och snart är det VÅR IGEN!!!!
 
Ja tänk, det var min första tanke när vi gått från 2014 till 2015, snart är det vår och sommar igen.
Blommor.
Grönt gräs.
Sol.
Värme mot en husvägg.
Kaffe i trädgården.
 
Fy fasen vad skönt, vi är över kanten på berget och nu går det utför igen...
Fast på ett BRA sätt!
 
 
 
Kvällen igår...
 
 
Blev jättetrevlig, rolig och GOD.
Fint dukat i burspråk med utsikt över hela innerstan och hamnen, det var verkigen första parkett ut mot det nya året 2015.
 
 
Goda skratt och historier, även meningsskiljaktigheter och annat lite smått och gott...
 
 
GOD MAT där alla hade chippat in med både det ena och andra och låt mig säga så här:
Vi blev jävligt mätta...
Minst sagt.
 
 
Jag och sambon skulle ta en nyårsselfie men sambon tyckte att "A" mitt emot oss skulle ta en fin bild på oss...



(Nådig frun?)
 


... detta var två av dom bästa... så då förstår ni själva hur "bra" dom andra två var.

En när jag håller upp armarna framför mig själv, en med seriemördar-leende så jag ser helt galen ut och så dom här två då.
Jag tror vi hade tagit en bättre bild sjäva faktiskt.

Vi satt och åt väldigt länge.
Så länge till och med att det var ingen idé att sätta igång och spela spel innan 12-slaget...

 
... och då gick vi ut på Klokbokens terass och hade raketer från hamnen och över kyrkan som vy samt klockorna som ringde från domkyrkan och båtarna som tutade.

Fast...
Vi tyckte alla att det var lite väl SPARSAMT med raketer faktiskt!
Redan efter 5 minuter var skådespelet över, vi hade gärna sett fem minuter till... minst.
Dock, jag fick till en jättefin film som jag då i vanlig ordning inte kan lägga upp här tyvärr, den ligger på instagram, ja...
Men jag fick faktiskt med dom finaste raketerna på himlen där.
 
Så gick vi in i värmen igen och pratade lite mer, det enda jag faktiskt saknade var att det inte blev något spel, MEN... det får bli på nästa fest!
Jag och sambon lämnade bygget vid 01.45 - 02-någonting efter en mycket trevlig kväll.
Och kvällen gick så himla fort...
Men det gör ju det när man har trevligt.
 
Nu skall jag och vovven ut och gå, vi ses lite senare!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0