Obs, det gäller att sluta med fitnessbaguetten i tid...

Sitter och ser en TYP rymdzombie-film som inte direkt är bra men ändå LITE spännande, just då kommer sambon hem och jag vill hinna blogga innan läggdags.
Måste alltså tyvärr blogga och se filmen samtidigt, inte direkt optimalt, då missar jag ju lite av spänningsmomentet.
 
Så kom Lilla Sunshine hit och vi hade lite pysseltid ihop, vi sydde en babymössa av lite spilltyg...
 
 
... och så hann vi med lite pärlplattepyssel också.

På det var jag på fika hos bästisen tvärs-över-vägen för en liten pratstund innan middagen.
Och GUD vad hungrig jag var när jag kom hem.
Alltså snacka om lågt blodsocker mina vänner, dels hade jag nog ätit för lite till lunch och dels var det för lång tid emellan.

När jag väl åt, ja då åt jag så fort så jag hann knappt svälja mellan tuggorna, jag kastade i mig maten  på fint släkten Larsson-manér.
Byrålådesläkten.
Dvs:
Öppna byrålådan (munnen) skyffla in, stäng byrålådan.
 
Och appropå ätbart, idag var jag på Ica och mina ögon föll på detta bröd...
 
 
... en FITNESSBAGUETTE!!!!
 
Då kan man ju börja spekulera vad det där med "fitnessbaguette" egentligen innebär?
Hm, alltså om man nu äter en fitnessbaguette blir man väldigt FIT då måntro utan att behöva träna?
Har den fantastiska ingredienser som gör att muskler börjar växa av sig själv, kan man kanske bara sitta still och allt bara sker?

Om jag äter såna där fitnessbaguetter kommer jag se ut så här inom en snar framtid då...
 

Kanske man ska slå till då kanske, Beach 2015 är ju runt hörnet liksom!

Men varningens finger BÖR höjas här nu också, man får passa sig så man inte äter för mycket fitnessbaguette för då kan man ju sluta som på bilderna nedan...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ja... nej det gäller nog att sluta med fitnessbaguetterna I TID så man inte expanderar FÖR MYCKET i muskelmassa!
 
Dags att sova, vi ses imorgon igen, SOV GOTT!
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0