Världsklass...

Go´kväll!
 
Då har jag tagit en dusch, tagit på en ren pyjamas och faktiskt krypit ner i sängen för att se "På spåret & Skavlan" och blogga.
 
 
 
Jag är själv, sambon jobbar och sonen är hos en kompis.
Ärligt talat, det är kvällar som dessa man är så himla glad att man är hundägare igen när man själv inte orkar ta sig utanför dörren och umgås med någon, man har sin lilla kompis som ligger och gosar här brevid...
VÄRLDSKLASS!
 
Vilken dag.
Eller vilken vecka.
ELLER vilka 10 dagar det varit.
 
Min hjärna är överkokt och än är det inte slut.
Inte att jag egentligen är kroppsligt trött, mer mentalt men jag vet vad som kommer råda bot på det imorgon:
En riktigt lång hundpromenad.
 
Det är egentligen bara en sak som saknas här ikväll:
En stor fet godispåse med jättemycket godis, men att jag skulle orka ta mig till Atterdags när jag redan ligger nergrävd i sängen, tillåt mig asgarva.
Nej, inte en chans!
Jag får mitt lystmäte imorgon när jag skall iväg och äta chokladtårta så det är nog bara bra att jag inte har något godis ikväll.
 
Dock, trots hjärnmos och godisbrist...
Det har varit en mycket bra dag.
Sov gott alla trötta, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0