Hm... "S" = Rymlig...

God morgon!
 
Här har man varit vaken i lite mer än en timme, sovit som en stock och vaknade av en mardröm där sambon gick i sömnen och sedan ställde sig och kissade i min garderob och sedan gick ett vattenrör i sovrummet.
Eh...
Ibland drömmer man VÄLDIGT KONSTIGT!!!!
 
Så till igår...
 
Det blev lite sömnad eller kanske pyssel innan stranden...
 
 
 
 
... och sedan blev det badbilen vrooooom, vrooooom ut till Björkis...
 
 
 
... där stranddagen räddades av en skön havsbris för på solfilten var det 40 grader i solen, sanden brände sönder fotsulorna nästintill.
 
Syster-Yster...
 
 
I havet var det 23 grader när vi startade dagen och slutade med 26...
 
 
 
 
... och vi var kvar till klockan 18 innan vi lättade från stranden för att åka hem och ge tonåringen (och oss själva) föda.
VÄLBEHÖVLIG sådan, ja, sjön suger som bekant.
 
På det blev det mönsteravritning av detta mönster...
 
 
(Hm, "S" lika med rymlig)
 
 
... sömnad på en tröja innan jag dök på huvudet i säng.
 
Jag var trött.
Nu skall jag ringa samtal, sy, fixa present och solhatt och sedan gå på födelsedagskalas för guddottern.
 
Vi ses ikväll igen efter en dags äventyr.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0