Hurra vilken bra dag...

Så blev den klar och jag blev FAKTISKT nöjd, jag sprättade loss overlocktråden och gjorde en rullfåll som orginalet har fast en lite lösare rullfåll så tröjan inte krullar sig så mycket...
 
 
 
 
Den blev faktiskt ganska fin, blev sugen på en till mig själv.
 
Vad har hänt mer än tröjan idag då?
Jo, jag har köpt ett...
 
 
... ARBETSBORD för 350:-!!!!
Eller ja, sambon har sponsrat för jag hade inga pengar just nu.
 
Hade sådan jävla flax när jag såg att det här stadiga borde låg kvar sedan igår och ringde, jag och sambon åkte ut:
Superstadigt, 200 x 90 cm, repigt men det gör ju inte ett skit för det är ju ett arbetsbord samt att det var precis lagom stort för att få plats med allt.
 
Så nu har jag alla skärmattor på plats, ångstationen/värstingjärnet, en del av mina tyger så jag slipper släpa backarna ut och in ur syrummet, samt provdocka och maskin nummer tre.
Nu är både kök och syrum fritt och jag slipper plocka undan varje gång det är matlagning eller kvällsdags.
 
Och nu...
 
 
 ...är arbetet såklart i full gång!

Hurra vilken bra dag TROTS att solen inte skiner, vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0