Jag dröp..

God morgon!
 
Igår blev det först sömnad på en tröja och sedan var jag tvungen att ge mig iväg på stan för inhandling av present innan det skulle börja ösregna...
 
 
... och jag borstade i princip bara tänderna och drog.
 
Lagom när jag kom ner på Öster och hann med ett ärende började det ÖSA ner och jag fick fixa det jag kunde och sedan ta Adelsgatan, jag dröp vid hemkomst för regnet piskade ner.
 
Väl hemma så sydde jag på lappar på en skjorta...
 
 
 
 
... baske mig INTE lätt att få in en skjorta i maskinen men det gick fast det blev inte snyggt enligt mig.
Nåväl, det är inte jag som skall ha den och personligen vill jag sprätta, jaja.
 
På det drog vi till Åminne och firade guddottern, det blev grillad korv och tårta och trevligt i solen som äntligen behagade titta fram efter dagens skitväder...
 
 
 
Och när vi kom hem blev det...
 
 
... nattajobb.
 
Dags att börja denna dagen, vi se ikväll igen!
Tjing!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0