Jag kom på...

God natt, eller god morgon kanske det är egentligen för klockan är en stund över 01.
 
Jag har haft en väldigt produktiv dag:
Sytt, träffat en vän angående... lite grejer, sytt, träffat en person till, sytt och suttit en stund i solen, sytt, duschat, varit på kalas, och sedan när jag kom hem vid 22.20 sytt...
 
 
... och ätit kvällsmat.
 
Jag kom på vid 19-tiden att jag inte hade druckit vatten på hela dagen sedan morgonkvisten, bara druckit en kopp kaffe.
Jag kom på vid hemkomsten att det enda jag ätit på hela dagen var fikabrödet på det lilla kalaset.
 
Snacka om att ha haft fullt upp, satte mig nu som först och kom på att jag skulle blogga.

Jag lovar att komma med lite mer matnyttigt imorgonbitti, är bara skittrött och behöver krypa till kojs nu.
Har haft en mycket rolig dag iallafall och ännu bättre när jag fick en åldersuppskattning på fejan...
 
 
Det var väl det jag visste, ser inte ut en dag över 31, nope, inte ett dugg.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0