Badpremiär idag...

Jag bara bildbombar er med hur jag haft det idag, jag kom ut till ett Brissund som såg ut så här idag...
 
 
... vi hade 19 grader i vattnet som uppmättes av gubbe i fiskelägret och jag badade OCH SIMMADE inte mindre än sju gånger!!!!
Det kallar jag badpremiär det gott folk...
 
 
 
 Kaffe och mackor som sig bör en stranddag och när klockan var 17 då traskade jag och Milou hemåt längs havet, här är Själsö fiskeläger...
 
 
 
... Brucebo naturreservat...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... och precis där efter jag knäppt det där kortet vid Muramaris badstuga när vi pausade i skuggan så dog min mobil.
 
Men vad gjorde det, jag och Milou traskade vidare och hela vägen hem och var hemma vid 19-tiden.
Vilken jävla dag, jag är sjukt lyrisk och förra året var badpremiären den 25 juni, iår den 28 juni, dessutom var det varmare i havet iår än då.
 
Nu kan jag leva på det här när jag jobbar... ett jobb som jag också älskar.
Tack för idag, slut för idag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0