Culottes i överblivet tyg...

Go´kväll!
 
Sent omsider ramlar jag in här på bloggen innan läggdags.
Trött.
 
Men jag får skylla mig själv för när jag BORDE lagt av vid SENAST 21-tiden att pyssla i syrummet (kom hem 18.30 från jobbet, åt middag på balkongen i kvällssolen, sedan jobbsydde lite) så satte jag igång och svängde ihop dessa culottes på en timme...
 
 
 
 Dom där har du väl redan gjort tänker säkert ni, nej, det var puffbyxan med mudd nertill, detta är en culottes dock i samma tyg som puffbyxan.
Jag hade lite över efter några projekt... typ.
 
Dags att sova det är ju en dag imorgon också, bättre bilder kommer på byxorna då.
Nattinatti!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0