Det kommer kännas långt till september...

Hej och go´kväll!
 
Sitter i soffan och bloggar medans sonen och sambon ser på fotboll, familjetid när den är som bäst.
 
Jag har i vanlig ordning jobbat idag och nu börjar jag få ågren på riktigt.
Jag skall ha uppehåll i juli och augusti och börja igen i september och vet ni vad...
Det kommer kännas långt till september.
Jättelångt.
 
Nåväl, jag kommer nog ha kul ändå men alltså...
 
Jag var och lämnade blusen idag till bästisen efter jobbet och så var den för trång i armarna så jag måste fixa till det, synd, jag som tyckte att jag gjort lagom stort.
Men, men, det fixar jag imorgonbitti eller imorgon kväll.
 
När jag kom hem efter bästisen tog jag vovven och trampade iväg på en kvällspromenad.
Turister överallt i stan, jag vet inte om jag jublar över det i vanlig ordning.
Jag knäppte en bild på en far och dotter...

 
 
Dags att krypa i säng, jag skall se en rysare på datorn och sedan sova.
Imorgon blir det ännu ett färdigställt projekt, vi ses då.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0