IN PERFECT CONDITION!

Så har vi varit på hälsocheck nyss och kollat hjärta, ögon, öron m.m och den polske veterinären på Gotlands Smådjursklinik fällde omdömet:
"She is a dog in perfect condition" och allt var utan anmärkning!

 

 

Inget hjärtfel, allt var bara tipp topp.
Matte kan andas ut (pust och jippie) och nu har vi bara lite tandsten som ska tas men det kör vi nästa månad.

Jag var mer än lovligt nervös innan och hoppades att inget blåslju skulle höras eftersom hon har en kullsyster som fick hjärtfel redan vid 2 års ålder MEN...
Milou var frisk som en nötkärna och som sagt:
IN PERFECT CONDITION!

Vad det kostade...?
Jo BARA 670 kr!
Med betoningen på "BARA", som hittat ju, nåväl bara hundfan är frisk så får det väl gå.


Idag har även sommarsäsongens FLIP FLOPS inhandlats för 15 kr/st på Rusta (jävligt snabbt innan veterinären)...

 
60 kr för fyra par är mycket prisvärt, nu har jag så jag klarar mig!
 
Nu var lunchbreaken över, back to work!
Vi ses ikväll igen.
 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0