Rasande tjusiga...

Hej folket...
Jisses vilken dag, sol, sol och åter sol... ännu en dag.
 
Förbered er på en gullregns-chock för jag kom först under hundpromenaden i skogen in i ett helt "stimm" och sedan passerade jag det lilla huset med lila gullregn på Klinten...
 
 
 
 
 
 
 
 
Morgonen var sååååå vacker,
 
På eftermiddagen blev det häng i bersån och Milou...
 
 
... ville väldigt gärna ha glass.
Med betoningen på VÄLDIGT gärna.
 
Blev så HIMLA sugen på något snaskigt så här på kvällskvisten glassen till trots som jag mofflade i mig förut så jag slängde ihop...
 
 
... några chokladbollar!
 
Bara det att när jag gjort dom vart jag inte sugen längre.
Jaja, jag sparar dom i kylen och tar till kaffet när andan faller på... typ om en timme eller så!
 
Ikväll har jag även "fyllt i vägbanan" i hårbotten...
 
 
Nu har man fått färg i ansiktet och då passar en ljusare nyans i håret, blev superbra om jag får säga det själv.
 
Sitter framför tv´n och gluttar på...
 
 
... intervjun med Calle & Fia.
 
Säga vad man vill men dom är ju ett RASANDE ljusigt par, vi har utan tvekan dom snyggaste kungabarnen i hela världen och Sofia...
 

 
... är ju sjukt lik Silvia.
Calle gifter sig med sin mor...
 
 
... minst sagt!
 
För övrigt hittade jag dessa från mina nya favoritmönster idag...
 
 
 
 
 
 
Seriöst...
DEN karamellen suger vi på!
 
Nu skall jag ta och avrunda detta, imorgon blir det sybilder och vad som kan ha blivit ihopknåpat då.
Har för övrigt beställt nya tyger till nya projekt till... mja... nog om det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0