Vad det dånar...

Go´kväll!
 
Här är det drag vill jag lova, studentdrag.
Högdalarna pumpar ut musik på HÖG-HÖG-HÖG-HÖGSTA volym och jag fattar inte hur sambon kan sova i detta larmet, själv hör jag inte ens tv´n.
Jag skall försöka härda ut.
 
Jobbet idag...
Ja PLUS är trevliga kunder och att jag har övat mig på maskinerna, gick toppen!
Jag har sytt och trätt, sytt och trätt.
Var inte så svårt som jag trodde att trä och sy raksömsmaskinen var ju en baggis.
(Naturligtvis)
 
Minus...
Jo... det var någon som hamnade på minus.
 
Tänkte när jag ändå testsydde lite på maskinerna att jag skulle sy något liknade detta...
 
 
 
... och köpte detta stuvtyg i spets av chefen i veckan...
 
 
Så det blir väl något liknande fast i blått då såklart!
Supersnyggt till sommaren, blått är flott i en sexy back!
 
Tänker att det var väl lika bra att testa att sy något riktigt på maskinerna annat än på lappar när man ändå är i farten och dom inte går för högtryck.
Övning ger färdighet.
 
Någon jag känner lider av PMS, svår PMS.
Att umgås med någon som har PMS och inte gör något åt det, beter sig som en rabiat galning, gapar och skriker för minsta lilla, stingslig, lättretlig, sjukt otervlig, helt galen konstant och även om man påpekar det så verkar hormoner inte vara på tal.
 
Seriöst...
Jag betackar mig.
Verkligen.
 
Snart skall jag krypa till kojs, sonen är ute och ränner fast meningen var att han skulle vara hemma.
Men det är ju student, HELVETE vad det dånar hörrni, blir inte mycket sömn inatt inte och jag är så trött så jag dör.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0