Årets första riktigt varma vårdag...

Idag har vi firat årets första varma vårdag med detta...
 
 
+15 grader, lagom vind, strålande sol när vi lämnade stan och åkte till Brissund med fika och lite matsäck, det var jag, sambon, morsan och Milou såklart.
 
Sedan gick vi Brissunds- Själsö fiskeläger ToR...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
... och när vi kom tillbaka letade vi upp det BÄSTA lilla bodhörnet där vi fick njuta av +17 grader och fikade...
 
 
 
 
... och åt lite.
 
Var man lyrisk eller?
Typ JO.
En lisa för själen.
 
 
Dessutom klarade jag mig med tröja och en tunn fleecetröja, jackan var knuten runt midjan.
Detta behövde jag idag, vilken PEPP inför nästa veckas utmaningar.
 
Nu middag och det skall bli JÄVLIGT GOTT kan jag meddela, sjön suger liksom och till Norge-klanen vill jag bara skriva:
FAN HÖRRNI, det ser JÄVLIGT BRA UT inför påsk!!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0