Då har man gjort något rätt...

Dagens första bloggpaus är här efter att ha gett järnet sedan tidigt imorse i vanlig ordning.
Jag börjar med att visa en Miloubild från promenaden så har vi det avklarat...

 
Jag har hunnit med massor idag faktiskt, efter hemmafix och hundpromenad blev det mycket telefon- bank- och pappersärenden och så har jag skrivit "ett viktigt mail" samt sytt och nu behövde jag en paus.
Jag har både huvudvärk och lite nackvärk faktiskt MEN har ändå hunnit med det viktigaste idag.

Bäst idag var i alla fall när jag fick ett sms från sonen där han skrev att jag var (citat):
"Världens bästa morsa!"
Ja, det är väl då man känner att man gjort NÅGOT rätt här i livet.
 
Vi ses senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0