Det börjar tära...

Go´kväll!
Ännu en dag med eld i baken och massor att göra och jag känner mig som en duracellkanin fast på fel sätt.
 
Chifen, ärenden i telefonen när jag kom hem med en himla massa fixande och vi FICK byta tyget som var för tunt. det blev det här tyget istället...
 
 
Så har jag sytt fleecekofta och lagat mat.
Hemmafrun har talat.
 
Efter middagen tog jag en dusch och la mig i sängen och då var klockan 19, då har jag inte suttit på hela dagen förutom när jag drack kaffe och tog en macka till lunch.

Jag har faktiskt inte så mycket mer att komma med idag för jag käner mig så fullkomligt oinspirerad att skriva av olika orsaker.
Jag bara väntar på att saker skall lossna och jag tycker jag jobbar stenhårt för den sakens skull och det börjar faktiskt tära nu om jag skall vara ärlig.
Vi ses imorgon igen.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0