Detta är inte klokt...

Ny dag, nya tag och ny vecka!
(Trodde jag ja!)
 
Jag vaknade i ottan och har fått en hel del gjort.
Hade stora förhoppningar på dagen och var rätt förväntansfull, men ju mer dagen gått har modet sjunkigt och jag tänker högt i skallen för mig själv "HALLÅ!!!!?"...
Men det ekar bara tomt tillbaka.
 
Då var vi tillbaka till detta då eller...?
 
 
Det här är inte klokt, jag måste ta tillbaka makten över mig själv och mitt liv igen.
Som om inte det vore nog så börjar då SJÄLVKLART dagens sömnad att krångla...
 
 
... ja så det där med ett härligt litet hjärta i trikå och en härlig dag som dagen började med kan ni glömma.

Det började bra och sedan gick det bara utför, inte helt olikt "det andra förväntningsfulla" som jag förväntat mig.
Men...
Vad hade jag förväntat mig liksom...?
 
Nåväl, nu har det rett upp sig på "sy-planet" i alla fall, så jag ska fortsätta med det om en liten stund, jag behövde bara en liten bloggbreak efter att ha fått gjort om och om och om igen samt hållit igång sedan ottan här!
Jag kan med GOTT SAMVETE unna mig lite "Dr. Phil" vid 17-tiden och se på andra dumskallar som har värre problem än mig... alltid något!
 
Vi ses senare!
 
 
 


 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0