Dra åt pipsvängen...

Och så var det fredag igen då, swish så gick den här veckan också.
 
Idag har varit en sådan där mellan dag när det bara blir en glidardag, ja i alla fall fram till nu.
Först blev det långpromenad med Milousan i det härliga vädret och det blev många solstopp under turen, här är sista stoppet på en bänk i Almedalen...
 
 
Milou hade stenkoll på änderna och bara HOPPADES att någon skulle traska över till oss.
Ja, önska går ju, men det gick dessvärre inte i uppfyllelse.
 
När vi kom hem blev det en sedan en snabb fika i solen innan dusch och lite sömnad och sedan drog jag ner på stan där Syster-Yster BJÖD på lunchbuffén på Isola Bella!
Det ni, det är inte alla som har det så lyxigt, nej och detta som tack att jag är "kaninvakt" lite då och då.
Lätt jobb, GOD buffé.
Herregud, jag är som en stoppad korv.
 
Så fick jag precis ett samtal.
Seriöst...
Jag höll på att smälla av och tänkte:
"Det trodde JAG dock ALDRIG..."
Nej, det kan man lugnt säga, det trodde jag aldrig.

Jag skall på MÖTE på tisdag och eftersom jag redan har en sak i hamn sedan igår, så vore detta en JACKPOT.
En riktig jävla jackpot och nu ber jag till gud... på riktigt.
 
Jaha, jag trodde detta skulle bli en lugn helg, det blev det ju då inte.
Jo, egentligen blir det ju det rent konkret men jag kan ärligt säga att jag kommer sitta som på nålar tills på tisdag.
Vi ses senare, jag måste smälta detta nu... dra åt pipsvängen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0