Dra egna slutsatser...

Då var det KLART då!
 
"Vad" undrar säkert ni, ja, jag skriver inget om det förrens jag är helt i hamn med saker och ting, men "den viktigaste biten" har avhandlats idag och då är det bara en liten grej kvar.
Detta känns både kul, spännande och väldigt LÄSKIGT kan jag avslöja i alla fall.

Ni kan få en liten ledtråd så länge...
 
 
... sedan får ni dra era egna slutsatser TILLS jag kan skriva riktiga fakta och vem vet...
Ni kanske gissar rätt.
 
Återigen, man blir dock trött av sånt här som jag håller på med nu.
Idag har jag liksom varit på möte, gjort ärenden och sedan varit hem och vänt och vidare iväg med Chifen.
Men eftersom den första delen gick så himla bra och luften liksom gick ur mig efter allt man går och laddar med (dessutom en tid innan) så blir man ju rent mentalt helt jäkla urlakad och på det hjärntrött.
 
DET kommer dock vara som bortblåst imorgon men just nu känns det bara... Hjälp... ZzzZzZzzzZzzZZzz... typ.
Lite kaffe nu och sedan mat på detta så blir det nog bra och så måste jag sy lite också.
 
Intressant fakta är för övrigt:
Rocka inte rockring med en whiplash!
 
 
Nej gör inte det, bara ett tips liksom.
 
Jag gjorde det idag och nu sitter jag här med lite nackvärk.
Dumt, men hur sjutton skulle jag veta att jag skulle få ont i nacken av det?
Inte en aning, nu vet jag det och nu kommer jag aldrig mer rocka rockring, MAN LÄR SÅ LÄNGE MAN LEVER!

Dags för mat, vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0