Drömmer om Stockholm...

God morgon!
 
Solen skiner från en klarblå himmel och jag har sovit som en stock.
Vaknade 08.15 och låg kvar ända tills 09, kände att jag var värd det och kände att KANSKE efter tisdag-onsdag så kan jag ta en tur till Stockholm...?
Kanske.
Kanske om gud vill.
 
Kanske jag kan skriva lite mer om det som hänt och händer då också.
 
Idag kommer jag inte gå någon hundpromenad förrens senare i eftermiddag för jag har lite sömnad jag måste bli klar med här.
Med tanke på det "som blev klart" i torsdags vill jag inte ha något som ligger på mitt sybord framöver.
Det kommer nog finnas utrymme för sömnadsprojekt hemma MEN jag stoppar flödet för tillfället och gör klart det mesta.
 
Jisses vilken vecka.
Jag vill bara skutta och hoppa av lycka och...
Jag vill åka till Stockholm.
Jag tror 2015 kommer bli mitt år trots att det var lite knackigt i februari, 2013 var kanon, 2014 var kanon, jag bara måste toppa detta.
Vi ses senare.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0