En vacker dag...

Jag förstår om jag verkar att helt knäpp i huvudet i mina inlägg vissa dagar här men det är jag inte.
Jag är bara väldigt hemligthetsfull och...
Trött.
 
Dagen har spenderats i soffan med virkning och tv, samtal med sambon, sen gick jag och köpte en present och hann precis hem innan det började spöregna och hjälp vad det blåste.
Grus i ögonen och gammalt damm rakt i fejset, ytterst otrevligt.

DOCK är jag väldigt nöjd med min inköpta present!
Jag köpte en jättestor ljuslykta i koppar på "Garage1" och ett stort ljus till, jag skall ta en bild om jag kommer ihåg det när jag är på kalaset och den är uppackad.

Jag blev till och med så kär i ljuslyktan så jag skulle vilja ha en själv, kanske jag köper en i slutet av månaden om jag har pengar kvar.
 
Nu skall tanten piffa och sedan gå bort på kalas.
Vi ses imorgon igen och en vacker dag...
Ska ni få veta allt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0