Ett toppenfynd...

Ett TOPPENFYND gjorde jag (i all bedrövelse) trots allt i alla fall när jag mötte upp sambon på en fika på Röda Korset efter Chifen idag...
 
 
 
En arbetsstol till arbetsrummet som är PERFEKT till och för min nacke!
 
Jag har ju suttit på en pinnstol uppallad på ett babytäcke och två mjuka dunkuddar som iofs funkat jättebra rent nackmässigt men som varit sååååå osmidigt varje gång man skulle upp och ner, in och ut ur mitt pyttelilla syrum.
Kuddar och täcken har trillat till höger och vänster och skapat irritation.
 
Nu har jag fått en arbetsstol som har otroligt bra sits med skitbra vaddering där jag inte behöver kuddar, jag kan ställa in höjd på stolen utefter arbetsbord: Det närmast fönstret, det lilla skrivbordet på bilden eller sonens skrivbord när han är borta.
 
Dessutom, vilket är lika viktigt för min nacke:
Jag kan ställa in ryggen på stolen!

Jag kan ju då inte heller sitta på stolar där ryggen är för hög och för "rak uppåt" i ryggen för då får jag ont i nacken.
Detta var sannerligen ett riktigt klipp och kap som hette duga.
 
 MEN HALLÅ...
Jag ÄR ju positiv nu hörru Guds-gubben!
 
Vad jag betalade?
100 kr?
150?
200?
 
Nej, jag betalade...
 
 
... 75 spänn!!!!
 
Det var ju bara för bra för att vara sant!
Ingen konstig lukt, inga fläckar någonstans på tyget och helt intakt för 75 kr, GUD så glad jag var för detta kapet.
 
 Okej...
Men alltså varför dyker du upp här på MIN BLOGG hela tiden och lägger dig i?
Håll dig i himlen, rädda Jesus på korset, stoppa ett krig istället och sluta stjäla besservissertid i mitt utrymme i cyberrymden!

 
NEVERMIND, försök ignorera Gud är ni snälla, i alla fall, väldigt glad för detta kapet är jag, denna kommer underlätta en hel del för framtiden.
Slut för idag, tack för idag, vi ses imorgon igen med nytt gnäll och kanske Gud dyker upp också, han verkar vara väldigt på hugget nuförtiden.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0