När Pennywise blir inblandad...

 
Nämen så vände igen då och så går det uppåt igen och det "förväntade" infriades så då gissar jag att det landar i...
 
 
 
 
 Nä, jag vet inte hörrni, det blev mest otydligt när Pennywise blev inblandad att visa mina känslor, lite galet kanske.
Jaha, ja, precis som MITT LIV då!
 
Sömnaden gick också som smort sedan sist vi sågs och jag blev klar med det som jag skulle bli klar med.
 
Resten av kvällen blir det bara tv men idag har jag ju inte legat på latsidan direkt.
Det är min enda varje vecka SPIKADE tv-kväll, först är det Husdrömmar, Jordskott och sedan Revenge eller DOX, vi får se vilket som lockar mest av dom två sistnämda.
Dags att vila, bra dag... tillslut.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0