Nya klädesmodeller som jag testsytt idag...

Idag har jag pysslat hardcore och ritat och skurit ut och testsytt kläder i lakan, två nya modeller till sommaren.
Sååååååå ROLIGT.

Modell nummer ett, en blus ilte "kina-stuk" som jag gjorde om lite, jag tog bort lite veck på blusen och sprundet fram...
 
 
Det är urdåliga och suddiga bilder, jag ber verkligen om ursäkt MEN ni får stå ut...
 
 
 
 
 
 
 
Och så modell nr. 2 som jag även pysslat med, en klännings/ tunikamodell...
 
 
... som i lakan här nu ser ut mer som en särk till Medeltidsveckan, ni får försöka visualisera er detta i en mönstrat tyg istället...
 
 
 
 
 
Två toppenmodeller, jag älskar dom, blusmodellen skall bli i ett spetstyg som jag har liggande.
 
Nu skall jag fixa middag, vi ses lite senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0