Omständigheter...

Jaha...
Då var jag tillbaka hemma igen då.
 
Om det gick bra?
Jo, det gjorde det nog MEN...
Det finns omständigheter "om en fortsättning" som fick modet att sjunka lite, dock fick jag en idé så här i efterhand. 
Jag får ta det som det kommer helt enkelt!
 
Nåja, nåja, det reder sig nog.
Det blir så himla trist bloggande när jag måste hålla igen lite med informationen här.
 
Annars då?
Ja, jag tror jag går ut och går en promenad i det vackra vädret.
Rensar tankarna och väntar på återkoppling från ett samtal jag ringt.
Syrummet är ju kanske intressant efter promenaden misstänker jag eller så startar jag upp något nu med en kopp kaffe och fortsätter efter promenaden.
 
Jepp, så får det bli!
Kaffe och syrum, sedan frisk luft och SOL, vi ses senare med resultat!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0